Ensimmäine postaus

Moikka !


Kerron mun ensimmäisessä blogipostauksessa vähän itestäni ja mitä tässä koulun alussa on tapahtunut.

 Mä olen Nea Fonsell, 16-vuotias. En harrasta mitään. Tykkään paljon viettää kavereitten kanssa aikaa, mutta vietän myös paljon mun äidin kanssa aikaa. Asun Salossa, mutta en keskustassa vaan kiskossa. Asun äidin ja puol isän kanssa. Meillä on kaksi koiraa Luca ja Lilli, Myös kaksi kissaa Nuppu ja Aino. Uskon, että alan tykkäämään kirjottelemaan tätä blogia.

Alotin nyt syksyllä taideteollisuusalalla, halusin sisustusalalle ja sinne pääsinkin. Koulun alettua olin innoissani siitä alasta, mutta ajan myötä alkoi vain tuntua siltä, että tämä ei ole se oikea ala mulle, missä olisin onnellinen ja olisi mukavaa olla koulussa. Juttelin äitin kanssa asiasta ja menin opolle puhumaan myös, että haluisin vaihtaa hiusalalle. joten sain haastattelun hiusalalle ja aloitinki jo seuraavana päivänä hiusala opiskelun. Elikkä nyt opiskelen parturi-kampaajaksi Salon Seudun Ammattiopistossa.

Pienestä pitäen olen tykännyt hiuksien laittamisesta ja paljon laitan omaa tukkaa. Sukulaiset ovat sanoneet alusta lähtien, että minä sopisin hiusalalle todella hyvin, mutta sitä en vielä tajunnut. kun tehtiin yhteishakua. Mutta onneksi kaikki on saatu korjattua ja opiskele sitä alaa mitä haluan. Odotan todella paljon kaikkea opittavaa tässä kolmen vuoden aikana.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Työehtosopimus tehtävä

✂Rautakampaus asiakastyö